۰

آونگ بهترین توزیع کننده محصولات دی لینک در حوزه خلیج فارس شد

آونگ بهترین توزیع کننده محصولات دی لینک در حوزه خلیج فارس شد
بازدید 37
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


آونگ به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه عرضه و خدمات پس از فروش محصولات معتبر دنیا در کشور سابقه طولانی دارد. اما به تازگی شرکت دی لینک که یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه مودم و تجهیزات مخابراتی در دنیا  است در جریان برگزاری رویداد توزیع‌کنندگان خود، آونگ را به عنوان بهترین توزیع کننده خود در منطقه حوزه خلیج فارس انتخاب کرده و نشان Best Distributer-Mobility را به آن اعطا نموده است.

شرکت دی لینک هر ساله با بررسی فاکتورهای مختلف از پارامترهای حائز اهمیت برای انتخاب بهترین نمایندگان و توزیع کنندگان خود، برترین آنها را در مناطق مختلف انتخاب می‌کند که این انتخاب می‌تواند نمادی از ارائه کیفیت بالا در زمینه‌هایی مانند توزیع محصول، خدمات پس از فروش، خدمات فنی و … باشد.

به همین مناسب اخیراً   نشست سالانه توزیع کنندگان دی لینک در بالی اندونزی برگزار شد که در آن برترین توزیع کنندگان دی لینک در مناطق مختلف دنیا انتخاب شدند. در مراسم امسال نیز که با حضور مدیران ارشد شرکت دی لینک در روز 19 فوریه (30 بهمن ماه 1402) برگزار شده بود برترین‌ شرکت‌های همکار دی لینک در زمینه توزیع محصولات انتخاب شدند.

کسب عنوان توزیع کننده برتر دی لینک در منطقه توسط آونگ

نکته شایان ذکر در مورد نشست توسعه دهندگان دی لینک در سال 2024 این است که در بین انبوه شرکت‌های فعال در حوزه خاورمیانه و خلیج فارس، شرکت آونگ به عنوان برترین توزیع کننده محصولات دی لینک، برای ششمین بار پیاپی به عنوان بهترین توزیع کننده دی لینک انتخاب شده است.

شرکت آونگ با سابقه‌ای بیش از 17 ساله در کشور اقدام به ارائه خدمات گارانتی محصولات برتر حوزه IT از جمله تجهیزات شبکه، ارتباطات، ذخیره سازی و … نموده است. این شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت D-Link در ایران نیز شناخته می‌شود و کسب عنوان توزیع کننده برتر دی لینک در منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس بدان معناست که شرایط مناسبی برای عرضه محصولات دی لینک در ایران فراهم نموده است.

آونگ با داشتن نمایندگان معتبر در اغلب  استان‌های کشور نیز تلاش می‌کند تا محصولات دی لینک در زمینه‌های مختلف را با بالاترین ضریب اطمینان و بهترین قیمت‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد و این مهم منجر به آن شده تا به عنوان گارانتی شماره یک دی لینک در داخل کشور نیز شناخته شود.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

برچسب‌ها, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید