۰

روی کیس Corsair Obsidian 9000D می‌توانید 2 مادربرد، 11 اس‌اس‌دی و 21 فن نصب کنید

روی کیس Corsair Obsidian 9000D می‌توانید 2 مادربرد، 11 اس‌اس‌دی و 21 فن نصب کنید
بازدید 18
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


یکی از محصولات جالبی که برند مشهور کُرسیر در نمایشگاه کامپیوتکس امسال به نمایش گذاشت، کیس عظیم‌الجثه Obsidian 9000D بود. این کیس سوپر تاور قادر است به‌طور هم‌زمان دو مادربرد، 11 درایو ذخیره‌سازی و 21 عدد فن را در خود جای بدهد. بهتر است خودتان با این کیس بزرگ و جادار آشنا شوید.

کیس جدید Obsidian 9000D را می‌توان در ادامه Obsidian 1000D دانست که حدود شش سال قبل معرفی شد. کورسیر می‌گوید این کیس در پاسخ به تقاضای مصرف‌کنندگان برای کیس‌های بزرگ‌تر طراحی شده است.

تازه‌های کورسیر در زمینه کیس و کولر کامپیوتر

این کیس سوپر تاور جدید برخی از ویژگی‌های خود را از Obsidian 1000D به ارث برده است که از جمله آنها می‌توان وجود شش درگاه USB بر روی پنل جلویی، سیستم InfiniRail، امکان نصب یک مادربرد mini-ITX در کنار یک مادربرد EATX و فضای کافی برای نصب تا 11 درایو ذخیره‌سازی را برشمرد. با این حال Obsidian 9000D به منظور انطباق بهتر با گرمای روزافزون سخت‌افزارهای جدید ارتقا یافته است.

کیس Obsidian 9000D

در این کیس جدید کورسیر قسمت شیشه‌ای سقف را با پنل توری جایگزین کرده تا به تهویه بهتر کمک کند. همچنین حالا می‌توان بر روی InfiniRail بالایی سه فن نصب کرد که تعداد فن‌های قابل نصب بر روی این کیس را به 21 عدد می‌رساند. متأسفانه قیمت کیس Obsidian 9000D هنوز اعلام نشده است اما می‌توان انتظار داشت گران‌تر از مدل قبلی باشد.

کیس‌ Corsair مدل 3500X

یکی دیگر از کیس‌های جدید Corsair مدل 3500X بود. این کیس از یک محفظه جداگانه برای نصب پاور و طراحی شیشه‌ای در بخش پنل جلویی، کناری و سقف برخوردار است. بر روی این کیس می‌توان یک مادربرد EATX، یک رادیاتور 360 میلی‌متری بر روی سقف یا پنل کناری و چهار درایو ذخیره‌سازی نصب کرد. این کیس از نصب مادربردهایی که کانکتورهای آنها در پشت بُرد قرار دارد هم پشتیبانی می‌کند. با 90 دلار می‌توان این کیس را خرید.

فن‌های RX MAX

کُرسیر فن‌های RX MAX را هم معرفی کرد که ضخامت بیشتری نسبت به فن‌های معمولی دارند. افزایش ضخامت این فن‌ها از 25 به 30 میلی متر و در نتیجه افزایش اندازه پره‌های آنها باعث شده قادر باشند هوادهی فن‌های مرسوم را با سرعت چرخش پایین‌تری فراهم کنند که به کاهش نویز کمک می‌کند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید