۰

شایعه: مک‌بوک پرو OLED اپل در سال ۲۰۲۶ معرفی می‌شود

شایعه: مک‌بوک پرو OLED اپل در سال ۲۰۲۶ معرفی می‌شود
بازدید 17
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


براساس گزارشی تازه، اپل قصد دارد تا اولین مک‌بوک پرو OLED خود را در سال ۲۰۲۶ معرفی کند.

در حالی که شایعات نشان می‌دهند این شرکت در حال کار روی نوعی مک‌بوک تاشو برای عرضه در سال ۲۰۲۶ می‌باشد، گزارش جدید وب‌سایت Omdia ادعا کرده است که این مک‌بوک تنها مدل جذاب از لپ‌تاپ‌های اپل در آن سال نخواهد بود.

درصورتی که ادعای تحلیلگران وب‌سایت نام‌برده درست باشد، اپل شاید از نخستین مک‌بوک پرو OLED خود در سال ۲۰۲۶ رونمایی کند. به گزارش این منبع خبری، تقاضای نمایشگرهای OLED از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ به میزان ۳۷ درصد افزایش یافته است که یکی از محرک‌های اصلی شرکت‌ها مانند اپل برای حرکت به سوی استفاده از این نوع نمایشگرها در لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های خود محسوب می‌شود.

مک‌بوک پرو OLED اپل

وب‌سایت Omdia اعلام کرده است که اپل احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۶ از نمایشگرهای OLED در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو خود استفاده خواهد کرد؛ این اقدام می‌تواند جرقه‌ای بزرگ در ایجاد تقاضای بیشتر برای اینگونه نمایشگرها در بازار لپ‌تاپ‌ها محسوب شود که ممکن است تعداد آن‌ها تا سال ۲۰۳۱ به بیش از ۶۰ میلیون دستگاه برسد.

شایان ذکر است که در ماه گذشته برای اولین‌بار شاهد معرفی تبلت آیپد پرو اپل با نمایشگر OLED بودیم که انتظار می‌رود این شرکت در سال پیش رو مدل‌های بیشتری از تبلت‌های خود را به این نوع نمایشگر مجهز کند. نمایشگرهای OLED در کنار مصرف کمتر انرژی و ارائه تصاویر روشن‌تر، رنگ‌ها و کنتراست بهتری را نمایش می‌دهند که تمام این ویژگی‌ها برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها بسیار کارآمد خواهد بود.

درصورتی که اپل از نمایشگرهای OLED در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند، می‌توان انتظار داشت که پیش از مجهز کردن مک‌بوک ایر به اینگونه نمایشگرها، ابتدا این کار را با مک‌بوک پرو انجام دهد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید