۰

مایکروسافت به وقت دیوانگی؛ کیبورد 25 میلیون تومانی که دکمه AI دارد

مایکروسافت به وقت دیوانگی؛ کیبورد 25 میلیون تومانی که دکمه AI دارد
بازدید 21
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


مایکروسافت علاوه‌ بر ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی و نسل جدید محصولات Surface، یک صفحه‌کلید بی‌سیم جدید به نام Surface Pro Flex را هم معرفی کرد که با مدل‌های Surface Pro 8، 9، 10 و 11 سازگار است. نام کامل این محصول Surface Pro Flex Keyboard with Slim Pen است و با وجود قیمت ۴۵۰ دلاری، حتی قلم Surface Slim Pen 2 همراه آن نیست و باید جداگانه خریداری شود!

با وجود اسم فریبنده و قیمت سرسام‌آور، این کیبورد بی‌سیم مخصوص سرفیس شامل قلم Surface Slim Pen 2 نمی‌شود و فقط یک فرورفتگی در بالای صفحه‌کلید برای شارژ کردن آن دارد. بنابراین ممکن است بپرسید در نبود قلم، این صفحه‌کلید گران‌قیمت چه امکاناتی دارد؟

معرفی کیبورد سرفیس Surface Pro Flex Keyboard with Slim Pen

به گفته مایکروسافت Surface Pro Flex تا ۴۱ ساعت تایپ مداوم در حالت جداشده، یک کلید اختصاصی برای دسترسی سریع به Copilot و یک تاچ‌پد با قابلیت بازخورد لمسی را به خریدار ارائه می‌دهد. تاچ‌پد این محصول می‌تواند فشار را در سطوح مختلفی شخیص دهد و برنامه‌ها می‌توانند از داده‌های دریافتی برای کارکردهای متنوعی استفاده کنند.

کیبورد Surface Pro Flex Keyboard with Slim Pen

این کیبورد گران‌قیمت دارای طراحی باریک و سبک با ابعاد ۲۸۹x۲۲۱x۵.۲۵ میلی‌متر و وزن ۳۴۰ گرم است. کلید اختصاصی Copilot دستیار هوش مصنوعی را بلافاصله اجرا کرده و تمام قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای یکپارچه‌سازی ویندوز ۱۱ با هوش مصنوعی برنامه‌ریزی کرده است را ارائه می‌دهد.

Surface Pro Flex Keyboard with Slim Pen

جنس این کیبورد ترکیبی از پلی‌استر آلکانتارا است که نگه‌داری و مراقبت از آن کار آسانی نیست. این صفحه‌کلید در دو رنگ مشکی و آبی روشن عرضه می‌شود و از ۱۸ ژوئن در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

بسیار عجیب است که با وجود نام Surface Pro Flex Keyboard with Slim Pen و قیمت هنگفت ۴۵۰ دلاری، مایکروسافت Surface Slim Pen 2 را بدون قلم عرضه می‌کند. این در حالی است که این صفحه‌کلید یک جایگاه اختصاصی برای شارژ بی‌سیم قلم دارد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید