۰

معرفی پاورهای سری XPG CORE REACTOR II VE با پشتیبانی از ATX 3.1؛ هر آنچه برای بهترین بودن لازم است!

معرفی پاورهای سری XPG CORE REACTOR II VE با پشتیبانی از ATX 3.1؛ هر آنچه برای بهترین بودن لازم است!
بازدید 28
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


برند XPG از محبوبیت خاصی در بین گیمرها برخوردار است و اکنون سری CORE REACTOR II VE  از پاورهای GOLD خود را برای گیمرهایی با بودجه محدود عرضه کرده است. این پاورها با طراحی و منطبق بر استاندارد ATX 3.1  روانه بازار شده و یک انتخاب ایده‌آل برای خوره‌های بازی محسوب می‌شود. در ادامه این نوشتار با ویژگی‌های برجسته پاور جدید XPG در کنار فن‌های VENTO PWM آشنا شوید.

 XPGرا می‌توان یکی از برندهای پرطرفدار دانست که به دلیل کیفیت بالا، از محبوبیت بالایی بین کاربران حرفه‌ای و گیمرها برخوردار است. خبر خوب برای گیمرها این است که پاورهای سری CORE REACTOR II VE با طراحی مدرن در کنار فن‌های VENTO PWM  برای گیمرها عرضه شده تا بتوان به راحتی و با بودجه‌ای محدود سیستم خود را ارتقا داد.

پاورهای قدرتمند  CORE REACTOR II VE GOLD

همانطور که می‌دانید XPG یکی از بزرگترین برندهای فعال در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر و سخت افزار مخصوص گیمرها است. این شرکت به تازگی سری جدید پاورهای خود با نام CORE REACTOR II VE رونمایی کرده است.

XPG-2.jpg

پاور جدیدXPG    قادر به ارائه توان‌های 650 و 750 و 850 وات در کنار طراحی شکیل‌تر است تا علاوه بر گیمر پسند بودن بتوان روی اقتصادی بودن محصولات ایکس پی جی هم حساب ویژه‌ای باز کرد.

پاورهای سری XPG CORE REACTOR II VE GOLD به طور کامل با الزامات استاندارد ATX 3.1  سازگاری داشته و حتی در مواردی فراتر از الزامات اینتل ظاهر شده‌اند. این پاورها با داشتن کانکتور تغذیه 12V-2×6  و طراحی پرقدرت، انتخاب بی نقصی برای کارت‌های گرافیک پرمصرف و حرفه‌ای هستند.

پاورهای XPG CORE REACTOR II VE GOLD افزون بر اینکه موفق به اخذ گواهینامه معتبر راندمان انرژی PLUS Gold80 شده‌اند و می‌توان گفت که راندمان انرژی آنها تقریباً برابر پاورهای Platinum است. بنابراین می‌توان روی پشتیبانی کامل از جدیدترین کارت‌های گرافیک و پردازنده‌های روز دنیا با کمترین اتلاف انرژی و تولید گرما حساب باز کرد.

XPG-3.jpg

پاور‌های سری XPG CORE REACTOR II VE GOLD دارای پروتکشن‌های ایمنی شامل OPP و UVPو OVPو SCPوOTP و OCPو NLOو SIP بوده تا محافظت کامل از قطعات سیستم گران‌قیمت گیمرها و همچنین خود پاور را فراهم کند. این پاور‌ها طول عمر بالا و گارانتی بلند مدتی دارند تا گیمرها بتوانند بدون دغدغه سال‌ها وظیفه تأمین انرژی سیستم حرفه‌ای خود را به CORE REACTOR II VE GOLD بسپارند.

فن‌های قدرتمند XPG VENTO PWM

فن‌های خانواده VENTO PWM علاوه بر طراحی جذاب و زیبایی مسحورکننده، قادر به جابجایی حجم زیادی از هوا در مدت زمان کوتاهی بوده و از کانکتور 4 پین PWM بهره می‌برند. پشتیبانی از جلوه های نورپردازی ARGB می‌تواند ظاهر کیس گیمینگ شما را تا حد زیادی جذاب‌تر کند.

XPG-4.jpg

سرعت فن‌های XPG VENTO PWM را می‌توان به لطف پشتیبانی از کانکتور 4 پین PWM با دقتی بالا کنترل کرد تا به صورت داینامیک بتوان دمای سیستم گران‌قیمت خود را مدیریت و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد.

فن‌های VENTO PWM از قابلیتDaisy-Chain  پشتیبانی کرده و این یعنی می‌توان تعداد زیادی از این فن‌ها را بدون نیاز به سیم‌کشی اضافه به هم متصل کرده و از جلوه‌های نورپردازی ARGB آن لذت برد.

XPG-5.jpg

استفاده از یاتاقان‌هایRifle  در فن‌های جدید ایکس پی جی، طول عمر بیشتر در کنار نویز کمتر را به همراه دارد. همچنین فن‌های VENTO PWM راندمان فوق‌العاده‌ای داشته و توان جابجایی جریان هوای آنها به 50 CFM  می‌رسد که مقدار بسیار مناسبی برای سیستم‌های گیمینگ است.

در انتها باید گفت که فن‌های VENTO PWM ایکس پی جی با اکثر نرم افزار‌های ARGB سازگار بوده و  به گیمرها این امکان را می‌دهد تا جلوه‌های نورپردازی خیره کننده ARGB فن را با بقیه اجزای سیستم خود هماهنگ کنند.

کلام آخر

ATX 3.1 استاندارد جدیدی در دنیای سخت افزار و ضرورتی برای نسل بعدی سخت‌افزارهاست. شما می‌توانید با انتخاب پاورهای سری XPG CORE REACTOR II VE GOLD که از بالاترین کیفیت و ایمنی برخوردار هستند، سیستم خود را برای سخت افزارهای آینده تجهیز کنید. همچنین فن‌های خانواده VENTO PWM آمده‌اند تا زیبایی سیستم گیمینگ شما را دوچندان کنند.

کلیه محصولات ADATA و برند XPG به صورت انحصاری در ایران با گارانتی شرکت آونگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید