۰

معرفی Red Magic 9S Pro و 9S Pro+ با نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 3 و سیستم خنک‌کننده تقویت شده

معرفی Red Magic 9S Pro و 9S Pro+ با نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 3 و سیستم خنک‌کننده تقویت شده
بازدید 7
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


گوشی‌های جدید Red Magic در دو نسخه 9S Pro و 9S Pro+ مجهز به «نسخه پیشتاز» یا Leading Version از اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی شدند. این دو مدل با بهینه‌سازی‌های فراوان برای به حداکثر رساندن عملکرد گیمینگ گوشی به بازار عرضه خواهند شد. در ادامه این خبر با شهر سخت‌افزار همراه باشید.

منظور از نسخه پیشتاز Snapdragon 8 Gen 3 به کار رفته در این دو گوشی، آن است که قوی‌ترین هسته این چیپست توان رسیدن به فرکانس 3.4 گیگاهرتز را دارد و GPU آن نیز تا 1 گیگاهرتز فرکانس بوست دارد.

رد مجیک روی امتیاز 2،369،542 در بنچمارک AnTuTu که توسط 9S Pro به دست آمده مانور زیادی می‌دهد. این عدد در حال حاضر بالاترین امتیاز کسب شده توسط گوشی‌های اندروید در این بنچمارک به شمار می‌رود. عملکرد خیره کننده چیپست این گوشی به لطف سیستم خنک‌کننده ICE 13.5 ممکن شده که به محفظه بخار 10،182 میلی‌متر مربعی و یک ژل حرارتی با فرمول جدید برای به حداقل رساندن مقاومت حرارتی مجهز شده است.

SD 8 Gen 3 به کار رفته در 9S pro توان رسیدن به فرکانس 3.4 گیگاهرتز را دارد

یک فن خنک کننده با سرعت 22،000 دور در دقیقه تکمیل کننده ICE 13.5 است. این سیستم خنک‌کننده در مجموع دمای پردازنده اسنپدراگون را تا 19.5 درجه کاهش می‌دهد که بهبود 1.5 درجه‌ای نسبت به سیستم ICE 13 به کار رفته در نسخه پایه 9S Pro و 9S Pro+ را نشان می‌دهد.

باتری این دستگاه‌ها بدون تغییر باقی مانده: باتری با ظرفیت 5،600 میلی‌آمپر ساعت و شارژر 80 واتی در نسخه Pro و باتری 5،500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 165 واتی در Pro+ که می‌تواند شارژ باتری گوشی را فقط در 16 دقیقه از 0 به 100 درصد برساند.

یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی‌ها، قابلیت از مدار خارج کردن باتری و تغذیه مستقیم از شارژر است که باعث کاهش حرارت تولیدی و افزایش عمر باتری می‌شود. هر دو مدل دارای ضخامت 8.9 میلی‌متری بوده و 228 گرم وزن دارند.

گیمینگ روی نمایشگر 120 هرتزی OLED مسطح و 6.8 اینچی 9S Pro و 9S Pro+ لذت خاصی دارد. این نمایشگر 2،480 در 1،116 پیکسلی فاقد گوشه‌های گرد بوده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی نیز زیر آن مخفی شده است. بنابراین چیزی مزاحم حواستان هنگام بازی یا تماشای فیلم نخواهد شد.

صفحه نمایش 9S Pro توان رسیدن به نرخ نمونه برداری 20000 هرتز را دارد

صفحه لمسی این گوشی با نرخ نمونه‌برداری 2،000 هرتز حداقل تاخیر در دریافت ورودی‌های کاربر را دارد. علاوه بر این، دو تریگر گیمینگ 520 هرتزی نیز در کناره‌های هر دو دستگاه دیده می‌شود.

امکانات ارتباطی این گوشی‌ها شامل Wi-Fi نسخه 7 و USB-C نسخه 3.2 است. همچنین برخلاف رویه این روزها، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی حذف نشده. این گوشی‌ها همچنین به اسپیکر دوگانه با گواهینامه DTS:X Ultra نیز مجهز هستند.

علاوه‌بر دوربین سلفی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، این گوشی‌ها دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی است. البته از تلاش رد مجیک برای طراحی این گوشی بدون برجستگی دوربین هم نمی‌توان به سادگی گذشت.

Red Magic گوشی‌های گیمینگ جدیدش را بدون برآمدگی دوربین روانه بازار کرده است

البته که گوشی‌های امسال بدون ویژگی‌های AI معرفی نمی‌شوند. رد مجیک Red Magic 9.5 OS را به قابلیت Smart Navigator با توانایی ارائه پیشنهادهای همزمان، دکمه هوش مصنوعی و شناسایی صدا برای بازی‌ها مجهز کرده است. از دیگر ویژگی‌‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها می‌توان به بزرگ‌ کردن تصویر بدون افت کیفیت‌، دستیار نوشتن، خلاصه‌سازی متن و جستجو اشاره کرد.

در همین رابطه بخوانید:

– بهترین گوشی های گیمینگ پیشنهادی در بازار (تیر 1403)

– بهترین گوشی گیمینگ شیائومی موجود در بازار ایران

به غیر از باتری و سرعت شارژر، تفاوت دیگر 9S Pro و 9S Pro+ در مقادیر رم و حافظه ذخیره‌سازی قابل سفارش است. نسخه 9S Pro مجهز به 12 گیگ رم و حافظه 256 یا 512 گیگابایتی است. در حالی که Pro+ را می‌توانید با رم 16 گیگی و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تهیه کنید. البته نسخه ویژه‌ای از Red Magic 9S Pro+ با 24 گیگابایت رم و 16 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز در دسترس است.

رد مجیک 9 اس پرو و پرو پلاس در رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند

هر دو گوشی در رنگ‌های Dark Knight و White Knight و نسخه شفاف Silver Deuterium و Dark Knight و با قیمتی که از 699 دلار شروع می‌شود قابل سفارش هستند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید